۲ کامیونی که حاوی کمک‌های آمریکا به ونزوئلا بودند روز شنبه بر روی پل مرزی ونزوئلا و کلمبیا به آتش کشیده شدند.

به آتش کشیده شدن دو کامیون حاوی کمک‌های آمریکا در مرز کلمبیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ کامیونی که حاوی کمک‌های آمریکا به ونزوئلا بودند روز شنبه بر روی پل مرزی ونزوئلا و کلمبیا به آتش کشیده شدند.

خوان گوایدو، سرکرده مخالفان دولت ونزوئلا پیش از این اعلام کرده بود که ۴ تریلر حامل کمک‌های آمریکا از مرز رد شده و در خاک ونزوئلا حضور دارند، اما توسط نظامیان ونزوئلایی ضبط شده اند.

گوایدو اعضای اپوزیسیون و نمایندگان مجلس ملی، پلیس و گارد ملی بولیواری را مسئول به آتش کشیده شدن تریلر‌های حاوی کمک‌های آمریکا می‌داند.

آمریکا طی روز‌های اخیر تبلیغات رسانه‌ای وسیعی درباره ارسال «کمک‌های بشردوستانه» به مردم ونزوئلا از طریق مرز‌های زمینی کشور‌های همسایه ونزوئلا به راه انداخته است، اما نیکلاس مادورو، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا شب گذشته در سخنرانی‌ای تأکید کرد کاراکاس اجازه نخواهد داد چنین محموله‌هایی وارد ونزوئلا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
ای مردم ونزوئلا ای نیکلاس مادو رو : توجه داشته باشید که بهترین کار را کردید چون:
1) این کمکها یا لقمه های زهر آگین آلوده بود برای ملت شما یا لقمه هائی بود برای سرپا نگهداشتن گرگهای خائنین به ملت و قانون اساسی کشورتان........
2) این کمکها میتوانست در دل خود بین محموله های بظاهر بشردوستانه انواع تسلیحات سبک انفرادی و نرم افزارهای مخابراتی و.....باشد که بدست مخالفان شما برسد کاری که در سوریه و عراق و لبنان آمریکائیها و اسرائیلی ها با ارسال و لجستیک آن به مخالفان تمام زیر ساختهای این دو کشور را از بین بردند و با کشتار و نسل کشی مردم هر دو کشور را در گورهای دسته جمعی دفن کردند..............
آخرین اخبار