سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید تلاش شود توانمندی‌های کرمانشاه در قاب شبکه سراسری نقش ببندد

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز همه مردم گرفتار سبک زندگی وارداتی هستند که هیچ ارتباطی با زندگی ایرانیان ندارد و می‌بینیم که آپارتمان‌های قفس مانند جایگزین خانه و عمارت‌های زیبای ایرانی شده است.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، حضرت آیت‌الله  مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه  پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل صدا و سیمای استان کرمانشاه  و شورای معاونان، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف صدا و سیما استان ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این سبک زندگی وارداتی حتی غذا و خوراک مردم ایران را نیز متاثر داشته است و می‌بینیم که فست‌فود‌هایی که مشکلات فراوانی برای سلامتی ما ایجاد می‌کند چگونه در حال گسترش بین مردم است که در مقایسه با غذا‌های ایرانی باید تاسف خورد که چنین خوراک‌های مضری در حال جایگزین شدن است.

علما اظهار داشت: بصیرت‌بخشی به جامعه به‌خصوص بصیرت سیاسی نیز بسیار مهم است، چرا که ملتی که دارای بصیرت نباشد همواره در معرض آسیب و چپاول از سوی قدرت‌های بزرگ است، همانطور که در زمان قاجار و پهلوی ایران جولانگاه دزدی و جنایت آن‌ها شده بود و نفت ایران را با قرارداد‌های ۱۰۰ ساله به یغما می‌بردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش‌های مختلف، گفت: کرمانشاه با توجه به موقعیت و توانمندی‌های کشاورزی اقتصادی و هم مرز بودن با کشور عراق می‌طلبد با یک مدیریت جهادی و برنامه‌ریزی مدون به جایگاه واقعی و ارزشمند خود دست یابد.

وی با اشاره به نقش موثر صداو سیما در ابعاد مختلف جامعه، گفت: باید تلاش شود با کار هنرمندانه و فاخر توانمندی‌های استان در قاب شبکه سراسری نقش ببندد.

علما در ادامه در خصوص فعالیت صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، بیان کرد: باید تلاش کرد که تنوع و جذابیت برنامه‌ها را برای جذب مردم به‌کار گرفت و صرفا از یک گویش خاص استفاده نکند و همچنین فراموش نشود که فارسی زبان معیار و ملاک همه است و در حفظ و گسترش زبان فارسی بیشتر کوشش شود.

انتهای  پیام/ز

فعالیت صدا و سیمای مرکز کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.