سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بیش از ۳۰۷میلیارد ریال بودجه برای بهبود عبور و مرور شهری و حمل ونقل درخوی

شهردار خوی گفت: بیش از ۳۰۷میلیارد ریال بودجه برای بهبود عبور و مرور شهری و حمل ونقل درسال۹۸ در شهرداری خوی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به اهمیت توجه به بخش عبور و مرور شهری گفت: از مهمترین بخش‌های بودجه عمرانی شهرداری بخش حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری است که اعتباری بالغ بر ۳۰۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این بخش از بودجه شهرداری در سال ۹۸ پیش بینی شده است.

اکبرزاده افزود: پروژه‌های زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهری نیز در بخش حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهریِ بودجه عمرانی شهرداری قرار دارد که ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آسفالت ریزی، جدول گذاری و زیر سازی اختصاص دارد.

شهردار خوی یادآوری نمود: کمربندی ضلع غربی شهر یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر خوی در دهه‌های اخیر می باشد که بخش مهمی از کمربندی‌ها و رینک دور شهر را تکمیل کرده و طراحی‌های صورت گرفته در این کمربندی خواهد توانست تحولی در چشم انداز گردشگری با استفاده از ویژگی‌های جغرافیایی این بخش از محدوده شهر ایجاد نموده و بیش از ۵۴۰۰ مترمربع مسیر دوچرخه سورای برای خانواده‌ها احداث نماید؛ و در بودجه سال ۹۸ شهرداری برای تکمیل این کمربندی ۵۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: بخش دیگری از بودجه عمرانی در بخش عبور و مرور شهری، بر می‌گردد به پروژه‌های پیاده رو سازی که ۲۲ میلیارد ریال از بودجه کلی بخش حمل و نقل و عبور و مرور شهری برای اجرای پروژه هایی، چون پیاده روسازی مناطق یک و دو و ساماندهی خیابان طالقانی، مناسب سازی پیاده رو‌های سطح شهر، بهسازی بخشی از پیاده رو و باند فضای سبز ضلع جنوبی ۴۵ متری شهید شرفخانلو پیش بینی شده است.

شهردار خوی اظهارداشت: آماده سازی و جدول گذاری، اصلاح جداول در نواحی چهارگانه، اجرای ۴۵ متری واقع در ضلع شمالی کوی ولیعصر (عج)، اجرای ۲۰ متری و ۱۲ متری ارغوان و ساماندهی ورودی‌های شهر، آسفالت ریزی و لکه گیری محل‌های حفاری مناطق یک و دو و کوی ولیعصر و زیرسازی درنقاط مختلف شهر نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در برنامه‌های حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری پیش بینی شده است.


اکبرزاده همچنین با اشاره به موضوع بهبود ترافیک در بخش بهبود عبور و مرور شهری تصریح نمود: بهبود ترافیک شهری یکی دیگر از بخش‌های حوزه بهبود عبور و مرور شهری، در بودجه سال ۹۸ شهرداری است که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل بازسازی و اصلاح هندسی معابر و میادین سطح شهر، نصب علایم افقی و عمودی راهنمایی و خط کشی معابر، نصب تابلو‌های هدایت مسیر، تجهیز مرکز کنترل ترافیک (هوشمندسازی تقاطع‌های سطح شهر) و جابجایی تیر‌های برق در سطح شهر می‌باشد.

شهردار خوی همچنین گفت:: ۸۲ میلیارد ریال برای احداث پل روی رودخانه و احداث و تکمیل زیرگذر و روگذر در بودجه عمرانی شهرداری خوی پیش بینی شده است.

وی همچنین اضافه نمود: آسفالت معابر از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در طول سال بوده و برای سال ۹۸ در بودجه عمرانی و در بخش بهبود عبور و مرور شهری ۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت ریزی معابر در نظر گرفته شده است.

اکبرزاده در پایان گفت: مساکن مهر، و مشکلات موجود در این مساکن از مسایلی است که مدت‌ها دغدغه مردم بوده و برای رفع بخشی از این مشکلات بویژه در معابر و مسیر‌های دسترسی این مساکن در بودجه عمرانی شهرداری اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال پیش بینی شده که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها شهروندان ساکن در مساکن مهر رفاه بیشتری در تردد این مسیر‌ها داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش بودجه شهرداری خوی

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.