سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا دریای عمان مواج می‌شود/ صیادان از ورود به دریا جلوگیری کنند

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی انتظار می‌رود فردا به سبب وزش باد‌های غربی دریای عمان مواج شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا سالاری فنودی اظهار داشت: امروز آسمان نواحی ساحلی سیستان و بلوچستان صاف تا نیمه ابریست و وزش باد ملایم در این نواحی جریان دارد.

وی ادامه داد: امروز دریای عمان آرام است، ولی از فردا با شروع وزش باد‌های غربی دریا مواج می‌شود و از روز چهارشنبه مجدد دریا آرام خواهد شد.

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وضعیت جوی و دریایی مسیر حرکتی شناور‌های تجاری به سمت تمامی بنادر امارات (دبی)، بنادر خلیج فارس، بنادر عمان (مسقط)، پاکستان (کراچی) و هندوستان (بمبئی) در روز‌های دوشنبه و سه شنبه به علت مواج شدن دریا باید با هماهنگی مراکز اطلاع رسان انجام شود.

وی افزود: شرایط جوی و دریا برای تمامی امور صیادی تا صبح دوشنبه مساعد و پس از آن تا بعدازظهر سه شنبه نامساعد پیش بینی می‌شود.

سالاری فنودی بیان کرد: تشکل‌های صیادی ضمن هشدار به صیادان باید از عصر دوشنبه تا ظهر سه شنبه از ورود فعالان دریایی به دریا جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: صیادان می‌توانند چهارشنبه با احتیاط و تمهیدات لازم به فعالیت‌های صیادی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ع

دریای عمان مواج 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.