سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۱۸ مدال توسط بانوان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان همدان گفت: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینا استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور ۱۸ مدال رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سمیه سهیلی،رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی کشور رشته شنا از یکم تا سوم اسفند ماه در شهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینای همدان در این رقابت‌ها با درخشش خود توانست ۱۸ مدال رنگارنگ را برای ورزش استان همدان به ارمغان بیاورد.

سهیلی گفت: در این رقابت‌ها مینا آودئی در ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر قورباغه به مدال طلا رسید و در ۱۰۰ متر آزاد به مدال نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به مدال برنز رسید.

وی در ادامه گفت: معصومه سهیل فر نیز در ۲۰۰ متر آزاد مدال طلا، ۵۰ متر آزاد نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به مدال برنز دست‌ یافت.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان بیان کرد: اعظم کیانی امین، دیگر بانوی شناگر همدانی نیز در ۱۰۰ متر پروانه مدال طلا، ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال نقره، ۵۰ متر قورباغه و ۴ در ۶۰ تیمی و آزاد مدال برنز را به گردن آویخت.

وی ابراز کرد: همچنین سنا احمدی بانوی شناگر استان نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد مدال نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به برنز رسید.

سهیلی اضافه کرد: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینا استان همدان به مربیگری مرضیه مصباحی و سرپرستی سمیه قاسمی در این رقابت‌ها حاضر شد.

انتهای پیام/ ش

۱۸ مدال رهاورد بانوان شناگر همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: شنا ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.