سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال شرکت پسر ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش احتمال شرکت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ را مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود احتمال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را مطرح کرد.

وی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از پیام یک کاربر دیگر را انتشار داد که در آن او در پاسخ به سوالی درباره نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در پنج سال آینده، به نام دونالد ترامپ جونیور اشاره کرده بود. او درباره این مطلب هیچ اظهارنظری از خود ارائه نکرد. اما با انتشار این استوری سبب افزایش گمانه زنی‌ها در این باره شد که به دنباله روی از پدرش قصد ورود به عرصه سیاسی آمریکا را دارد.

پسر ارشد ترامپ در تجارت خانودگی با پدرش شریک است و در یک برنامه تلویزیونی به عنوان مشاور او حضور یافت. دونالد ترامپ جونیور که پدر ۵ فرزند است، همچنین در جریان کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه در سال ۲۰۱۶ تمایل خود را برای نامزدی فرمانداری ایالت نیویورک ابراز کرده بود. او حامی جدی سیاست‌های پدرش در بخش رسانه‌های اجتماعی است و بار‌ها دموکرات ها، روزنامه نگاران و تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مورد حمله قرار داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
خانوادگی روانین