پسر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد پدرش باید برای ساخت دیوار مرزی مکزیک حالت فوق‌العاده اعلام کند تا بتواند آن را با بودجه ارتش بسازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «اریک ترامپ»، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد پدرش باید برای ساخت دیوار مرزی مکزیک حالت فوق العاده اعلام کند.

وی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: من از پدرم می‌خواهم که حالت فوق العاده اعلام کند. او باید برای ساخت دیوار مرزی مکزیک حالت فوق العاده اعلام کند تا دیوار را با بودجه ارتش بسازد، زیرا این چیزی است که مردم این کشور می‌خواهند.

ترامپ در هفته‌های گذشته تهدید کرده است که در صورتی که دموکرات‌ها با تأمین بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی مکزیک موافقت نکنند، حالت فوق العاده اعلام می‌کند تا بتواند با بودجه ارتش این دیوار امنیتی را بسازد.

پافشاری ترامپ برای ساخت این دیوار –که بسیاری از کارشناسان و مقامات آمریکا آن را بی ارزش خوانده اند—باعث شد دولت آمریکا به مدت ۳۵ روز تعطیل شود. رئیس جمهور آمریکا خواستار تخصیص بودجه‌ی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت دیوار مکزیک شده است. دموکرات‌ها در طول تعطیلی دولت بار‌ها تأکید کردند که با این بودجه موافقت نخواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا در نهایت چند روز پیش مجبور شد دولت را به مدت ۳ هفته به صورت موقت بازگشایی کند. پیش از این بیش از ۵۰ نماینده دموکرات برای جلوگیری از سوءاستفاده ترامپ از بودجه نظامی برای ساخت دیوار مکزیک نامه‌ای به رئیس کمیته نیرو‌های مسلح مجلس نمایندگان ارسال کردند و از او خواستند نگذارد ترامپ چنین کاری کند.

انتهای پیام/

اریک ترامپ: پدرم باید برای ساخت دیوار مرزی حالت فوق العاده اعلام کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
همدیگه رو بخورین افرین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پدری که با نان دزدی و قمار و.....به فرزند خود لقمه حرام خورانده باشد باید هم اینگونه باشد که پسر تفکر پدر را دنبال کند بهر حال....................................
آخرین اخبار