سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد میامی خبر داد؛

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات در شهرستان میامی

محمد مهدی اصغری گفت: در سال جاری در شهرستان میامی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد مهدی اصغری رئیس کمیته امداد شهرستان میامی در شورای زکات میامی با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات در میامی جمع‌آوری شد، گفت: این درحالی که سال گذشته در همین مدت ۹۳۸ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد که مقایسه این دو آمار رشد ۳۶۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

وی افزود: زکات مستحب امسال یک میلیارد و ۵۱ میلیون تومان است، سال گذشته این رقم ۷۴۸ میلیون تومان را شامل می‌شد.

رئیس کمیته امداد میامی ابراز داشت: در حوزه زکات واجب نیز امسال ۱۹۳ میلیون تومان و سال گذشته ۱۴۳ میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است.

وی در خصوص اینکه فطریه عام و سادات سال جاری ۵۱ میلیون تومان را شامل می‌شود، تصریح کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۱ میلیون تومان است که حدود ۱۰ میلیون افزایش داشت.

اصغری با اشاره به مبلغ نقدی در کالای زکات واجب و مستحب سهم فقرا ۴۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود، ابراز داشت: از این مبلغ ۶۸ میلیون تومان برای پروژه‌های عام‌المنفعه و مابقی به صورت مستقیم به نیازمندان پرداخت‌شده است.

وی عنوان داشت: مبلغ ۱۷۴ میلیون تومان به صورت نقدی به کیمته امداد پرداخت‌شده است که این مبلغ در سر فصل‌های جهیزیه هشت مورد، درمان ۱۵ مورد، تحصیل ۷۵ مورد، معیشت ۶۰۵ مورد و مسکن سه مورد هزینه شده است.

رئیس کمیته امدادشهرستان میامی درپایان  مطرح کرد: با توجه به اینکه در آستانه جشن نیکوکاری قرار داریم انتظار می‌رود همه اقشار جامعه درراه یاری به نیازمندان پیش‌قدم شوند.

انتهای پیام / م

افزایش جمع آوری زکات در شهرستان میامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.