سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادفات رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۵ مجروح برجا گذاشت

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی چهار روزه از اول اسفند تاکنون در جنوب این استان ۲۵ نفر زخمی داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ یدالله ستوده  اظهار داشت: این خسارات انسانی در ۱۹ حادثه رانندگی جاده‌های جنوب این استان وارد شده است، اما خوشبختانه در این مدت فوتی نداشتیم.

وی گفت: سرعت زیاد، توجه نکردن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عمده علل بروز تصادف در این مدت بوده است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ترافیکی نوروزی خبر داد و افزود: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند در محور‌های ارتباطی این استان آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح تمام پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس با کمک تیم‌های گشت پلیس راه وضعیت ترافیکی جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان را رصد می‌کنند.
ستوده اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

تصادف در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.