سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده هراز امروز و فردا بسته است

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بسته شدن دو روزه جاده هراز خبر داد.

محسن هاشمی رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات خاکبرداری ترانشه در محدوده قلابن امروز دوشنبه و سه شنبه ۶ و۷ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۱۷مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد محلی برای افراد منطقه امکان پذیر است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها به تهران از جاده‌های جایگزین سوادکوه و چالوس انجام می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت دارد، گفت: ۳۵۰ نفر راهدار در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول هستند.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن گویا ۱۴۱، شبانه روزی ۳۳۳۲۲۳۲۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده هراز به دلیل تعمیرات بسته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.