سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح فاز دوم بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه

بهره برداری از فاز دوم بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه آغاز شد.

بهره برداری از فاز دوم بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با فناوری روز دنیا و کاهش مصرف آب به یک دهم مصرف در تولید سنتی آغاز شد.

مدیرعامل زرین کشت پایدار زرندیه در حاشیه مراسم افتتاح در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: پروژه ۱۵۰ هکتاری گلخانه‌های زرندیه با سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام در حال انجام است که امروز پنج هکتار دوم از این پروژه افتتاح می‌کنیم.

شکروی افزود: تا این لحظه ۱۰ هکتار از این ۱۵۰ هکتار آماده شده و به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال ۲۳۰ نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با افتتاح پنج هکتار از این مجتمع گلخانه‌ای دوهزار تن محصولات سیفی تولید و روانه بازار می‌شود.

مدیر عامل زرین کشت پایدار زرندیه گفت: محصولات تولیدی این مجموعه در رده محصول سلامت محور محسوب می‌شود که فاقد و عاری از سموم هستند و این کیفیت زمینه صادرات محصول به کشور‌های درجه یک جهان و ارزآوری را ایجاد کرده است.

شکروی اظهار امیدواری کرد: انشالله فاز سوم از این پروژه تا پنج الی شش ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی به آغاز عملیات ۱۵ هکتار دیگر از این مجموعه گلخانه‌ای هم اشاره کرد و گفت: ۱۵ هکتار بعدی این پروژه توسط ریاست محترم ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، گلنک زنی می‌شود و امیدواریم با تکمیل این ۱۵۰ هکتار زمینه اشتغال ۱۵۰۰ نفربه صورت مستقیم را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ج

بهره برداری از فاز دوم بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.