سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد، مقصد اول گردشگران و مسافران نوروزی در آذربایجان غربی

شهرستان مهاباد، مقصد اول گردشگران و مسافران نوروزی در آذربایجان غربی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: این شهرستان با ثبت رکورد جذب گردشگر در سال گذشته و سال جاری مقصد نخست مسافران نوروزی در استان آذربایجان غربی بوده است. 

ایرج شجاعی افزود: شهرستان مهاباد با دارا بودن جاذبه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و گردشگری به نخستین مقصد گردشگران و مسافران نوروزی در استان تبدیل شده به نحوی که پارسال از تمامی ظرفیت‌های اداره‌های دیگر نیز برای اسکان مهمانان استفاده شد.

شجاعی، با اشاره به گزارش نیروی انتظامی مبنی بر نبود مشکلات امنیتی و اجتماعی برای مسافران نوروزی در سال گذشته گفت: در نوروز ۹۷ بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر به شهرستان مهاباد سفر کردند و بخشی از این مسافران در سال‌های گذشته نیز مهاباد را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد هم گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه خدمات سفرکه مسئولیت هریک ازآن‌ها برعهده یکی از اداره هاست، برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

غلامرضا عبده افزود: این کمیته‌ها شامل خدمات حمل و نقل وترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی و امنیتی، امور شهری و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و شکایات، خدمات بهداشتی و سلامت و اطلاع رسانی است.

برای تعطیلات نوروز ۹۸، بیش از ۱۵۰ کلاس در قالب ۱۵ مدرسه، و خانه معلم با ۲۶ اتاق و ۱۲۶ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ج

شهرستان مهاباد، مقصد اول مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.