سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت کرمانشاه را در روز‌های سخت تنها نگذاشته است

استاندار کرمانشاه با اشاره به حمایت‌های همیشگی رئیس جمهوری از این استان، گفت: دولت هیچ گاه کرمانشاه را در روز‌های سخت همانند زلزله تنها نگذاشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت : پس از وقوع زلزله مهیب و ویرانگر ۲۱ آبان سال گذشته که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی به همراه داشت، از شخص رئیس جمهوری گرفته تا بقیه وزرا و اعضای دولت بار‌ها به کرمانشاه سفر و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

وی گفت : دولت برای جبران بخش عظیمی از ویرانی‌های زلزله ۸۸۰ میلیارد تومان اختصاص داد که حدود ۹۵ درصد آن تخصیص یافته و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش بیشتری کنند.

بازوند همچنین با اشاره به بودجه استانی کرمانشاه در سال ۹۷ که به ۷۱۱ میلیارد تومان رسید، گفت: در مجموع و با احتساب اعتبارات مربوط به زلزله در سال جاری بالغ بر یک هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان برای کرمانشاه تصویب شد.

استاندار کرمانشاه گفت: ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه برای استان باقی مانده است که مدیران تا پایان سال مالی (۳۱ تیر ۹۸) فرصت جذب آن را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش کسب میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه برشمرد و گفت: با برپایی هرچه بهتر این رویداد می‌توانیم کرمانشاه را به عنوان یک استان موفق به مردم کشور و حتی دنیا بشناسانیم.

بازوند گفت: رسانه ملی در حالی میزبانی جشنواره پویانمایی را به کرمانشاه داد که استان‌های دیگر نیز خواستار برپایی این رویداد مهم فرهنگی بودند، ولی تلاش کردیم برای شاداب سازی روحیه هم شهروندان زلزله زده خود این میزبانی را کسب کینم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار است سیمای ۳۱ مرکز استانی دیگر مستندی از توانمندی‌های کرمانشاه ساخته و آن را پخش کنند، گفت: این خود یک امتیاز بزرگ برای معرفی هرچه بهتر استان است و به جشنواره‌ای در دل جشنواره پویانمایی تبدیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، افزود: جشنواره پویانمایی فرصتی مناسب برای نشان دادن این چهره و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن است.

بازوند همچنین همه دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف کرد که تمام توان و امکانات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره ملی پویانمایی به کار گیرند.

استاندار کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات خانم ابتکار، گفت: ایشان در پست‌های مختلفی که حضور داشته اند همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و به کرمانشاه نیز در سمت‌های گوناگون کمک‌های زیادی ارائه کرده اند که جای قدردانی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی جشنواره پویانمایی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.