سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور:

دشمنان با حمایت از تروریست‌ها به دنبال ناامن کردن ایران هستند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با استفاده از هر حربه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: دشمنان با حمایت از تروریست‌ها و پرورش آن‌ها سعی در ناامن سازی ایران اسلامی دارند، اما خون این شهیدان با آن‌ها مقابله می‌کند و کشور از هر نوع آسیبی بیمه می‌شود.

حبیب زاده عنوان کرد: زمانی که دشمنان در کنفرانس ورشو که یک سیرک نمایشی بود جمع شدند نتوانستند به اهداف خود در این کنفرانس برسند، چون قاعده بر این است وقتی دو طرف بر سر مسئله‌ای منازعه داشته باشند باید هر دو برای حل و مقابله با آن گرد هم آیند.

حبیب زاده اضافه کرد: کشور ما ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و به یاری خداوند متعال و وحدت مردم و راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی را هم با سلامت و موفقیت کذر خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در اوضاع اقتصادی کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌های موجود باید حلقه واصل بین مردم و مسئولان باشد.

این مسوول گفت: با این رویه خیلی از مشکلات که در توان داخل کشور است می‌تواند حل شود چنانچه که ما در قزوین شاهد بودیم سپاه یک میز خدمت در محل نماز جمعه قرار داده است و هر هفته یک مقام عالی استان در آن با مردم ارتباط می‌گیرد و پیگیری مشکلات می‌شوند.

انتهای پیام/ک

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.