سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قزوین گفت: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید گفت که دست آمریکا و هم پیمانانش برای مقابله با نظام انقلاب اسلامی خالی‌تر از گذشته است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سردار شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین گفت: در این چهل سال آمریکا با داشتن سرمایه‌هایی مانند صدام، حزب بعث، کشور‌های خلیج فارس، تفاله‌های سلطنت طلب در انجام توطئه هایش ناکام مانده است و باید در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دستش برای مقابله با انقلاب اسلامی خالی‌تر از گذشته شده است.

سردار شریف افزود: آمریکا و اتحادیه شوروی دو امپراطوری بودند که کشور‌ها را به دو دسته تقسیم کردند و هر کشوری باید یا به اردوگاه آمریکا و یا به اردوگاه شوروی می‌پیوست.

وی اضافه کرد: نمونه این موضوع آلمان است که با توجه به اینکه مردمی از یک نژاد را داشت به دو دسته آلمان شرقی و غربی تقسیم کردند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این دو امپراطوری فقط بر سر مقابله با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند که موفق نشدند.

سردار شریف افزود: آمریکایی‌ها و هم پیمانانش تا کنون هر توطئه‌ای که به ذهنشان رسید از جمله تحریم، جنگ ۸ ساله و بزرگ کردن گروهک‌ها به راه انداختند تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی اضافه کرد: تا کنون این توطئه‌ها با رهبری امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و به پشتیبانی ملت فهیم ایران خنثی شده اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دست داشتن منافقین در عملیات مرصاد و کشتار مردم ایران گفت: آمریکایی‌ها به سازمان منافقین به رهبری مریم رجوی روی آوردند، سازمانی که منفورتر از آن وجود ندارد.

سردار شریف افزود: این سازمان ستون پنجم حزب بعث و مشاوران کاخ سفید شدند.

وی اضافه کرد: زمانی آمریکا در بین مردم ایران جایی داشت، اما اکنون دیگر در بین ملت ایران جایگاهی ندارد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار آمریکا به جایی رسیده است که پس از صرف ۷ میلیون دلار هزینه، رییس جمهورش با چراغ قوه برای سرکشی به نظامیانش وارد کشوری می‌شود و آنجا را ترک می‌کند.

سردار شریف افزود: این کشور داعش را درست کرد و ۵ ساله بر دروازه‌های دمشق و بغداد کوبید، اما راه به جایی نبرد و امروز دست خالی سوریه را ترک می‌کند.

وی اضافه کرد: آن‌ها علت ترک آنها از سوریه را مقابله با انقلاب اسلامی بیان می‌کنند که باید به آن‌ها گفت، در منطقه کوچکترین جایی برای مقابله با ما ندارند.

وی گفت: هر چند اگر با نظام جمهوری اسلامی درگیر شوند سرنوشتی بهتر از صدام و حزب بعث در انتظار آن‌ها نخواهد بود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال مهیاتر و قدرتمند‌تر از گذشته است و این ملت فهیم هوادارن انقلاب اسلامی هستند.

سردار شریف افزود: جمهوری اسلامی ایران در این چهل ساله در حوزه نظامی و دفاعی به جایگاهی رسیده است که بزرگترین دشمنان را به شدت تنبیه می‌کند.

وی اضافه کرد: استکبار در حوزه معیشت و اقتصاد هم قادر نخواهد بود راه به جایی ببرد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمرکایی‌ها زمانی اعلام کردند که ایران را در واردات بنزین تحریم می‌کنند که نتیجه آن این شد، ایران توانست با ۷ سال تلاش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را تاسیس کند.

سردار شریف افزود: سال آینده نیز فاز دوم این پالایشگاه راه اندازی می‌شود و ایران به یکی از کشور‌های صادر کننده این محصول تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تحریم‌ها سکویی برای جهش جمهوری اسلامی خواهد بود و هیچ اراده‌ای نمی‌تواند در مقابل ملت ایران بایستد.

وی گفت: همانطور که در دفاع مقدس دست خالی ایستادیم در این جنگ اقتصادی هم با پشتوانه ملت و اقتصاد مقاومتی خواهیم ایستاد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوب است جوانان ما که ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی و دفاع مقدس را ندیده اند، بدانند که امروز کشورمان بیش از گذشته قدرتمند‌تر است.

سردار شریف افزود:انقلاب اسلامی با ۳ مولفه فرهنگ دینی و اهل بیت، رهبری و ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه مردم ایران به وقوع پیوسته است و تا زمانی که این مولفه‌ها وجود داشته باشد، دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

وی اضافه کرد: به گفته امام راحل این کشور متعلق به مردم است و به یک خاندان و قبیله تعلق ندارد و ۸۰ میلیون جمعیت برای ان تصمیم می‌گیرد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب انسان‌هایی تحصیلکرده و با هوش تربیت کرده است و این افراد سرمایه‌های ارزشمند آن هستند.

انتهای پیام/ک

سخنرانی معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.