سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه نرین رویداد‌های ورزشی استان قزوین

از آغاز رقابت‌های والیبال دسته اول دختران در قزوین تا دعوت کاراته کاهای قزوینی به دور جدید اردوی تیم ملی

اخبار ورزشی از بسکتبال، والیبال، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، کاراته را در روز شنبه ۴ اسفندماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی، از  آغاز رقابت‌های والیبال دسته اول دختران در قزوین،شکست تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین در بازی اول مرحله نیمه نهایی،رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی استان برگزار شد، دعوت کاراته کا‌های استان به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان،سومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارمندان زن سراسر کشور در قزوین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید و برد دختران شهرداری قزوین در مرحله حذفی لیگ یک بسکتبال کشور هستید.

مسابقات والیبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور از امروز در قزوین آغاز می‌شود

در دور مقدماتی و در گروه الف. این رقابت‌ها تیم‌های اکسون تهران، وارنا گیلان، شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین و در گروه ب. هم تیم‌های باریچ اسانس کاشان، نفت آغاجاری، مدرن مشهد و درخشان مهاباد با هم رقابت‌های کنند.

این رقابت‌ها طی پنج روز به میزبانی سالن بعثت برگزار می‌شود.

شکست تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین در بازی اول مرحله نیمه نهایی

در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ یک بسکتبال باشگاه‌های کشور و در گروه شمال تیم شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر میزبان خود شکست خورد،این بازی با نتیجه ۷۳-۶۸ به سود تیم نبوغ اراک به پایان رسید.

بازی برگشت دو تیم در قزوین برگزار می‌شود.

رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی استان برگزار شد

این رقابت‌ها در رشته کراس کانتری برگزار و در بخش بانوان آناهیتا وارسته، لیلا بابایی چگینی و بهاره اَمَن اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان محمد حسین حیاتی فرد، مهدی آقاکاشی و ماهان زرگر عناوین برتر را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان، میلاد علیمحمدی، امیر حسین میجوجی و فرزین مهرنیا اول تا سوم شدند.

بوستان فدک میزبان این رقابت‌ها بود.

دعوت کاراته کا‌های استان به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان

بهمن عسگری، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی، چهار ملی پوش قزوینی دعوت شده به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی مردان هستند.

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضور در لیگ جهانی سری آ  اتریش از صبح روز شنبه ۴ اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.

لیگ جهانی سری آ  اتریش ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در شهر سالزبورگ برگزار می‌شود.

پایان سومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارمندان زن سراسر کشور در قزوین

در رقابت‌های تیمی، آموزش پرورش گیلان قهرمان شد، علوم پزشکی آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و مقام سوم مشترک هم به تیم‌های بانک مرکزی تهران و آموزش پرورش خراسان شمالی رسید.

در رقابت‌های بخش انفرادی هم شیما مطهریان از مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری فارس قهرمان شد،فاطمه باقری از آموزش پرورش گیلان نایب قهرمان شد،مقام سوم مشترک هم به طیبه آقایی از آموزش وپرورش گیلان و فهیمه عسگری پور مدیریت درمان تامین اجتماعی چهار محال وبختیاری رسید.

خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین میزبان این رقابت‌ها بود.

برد دختران شهرداری قزوین در مرحله حذفی لیگ یک بسکتبال کشور

در پایان بازی اول مرحله حذفی مسابقات بسکتبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین در خانه با نتیجه ۷۳ بر ۷۰ شَکِّلی تهران به برتری رسید.

شاگردان حسن نایبی بازی اول را روز گذشته با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ پیروز شده بودند و با این نتیجه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بازی   دو‌ تیم در سالن شهید بابایی برگزار شد.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.