سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مرکز خدمات پرستاری در نور

نخستین مرکز خدمات پرستاری در شهرستان نور به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید روحانی زاده مدیرعامل مرکز خدمات پرستاری در مراسم بهره برداری نخستین مرکز خدمات پرستاری در شهرستان نور گفت: این مرکز  خدمات پرستاری در منزل، خدمات مشاوره‌ای، پرستاری حرفه‌ای به سالمندان و بیماران و خدمات مشابه، ارائه می‌دهد.

وی افزود: با بیمارستان امام خمینی نور هم قرارداد داریم و برای بیمارانی که نیاز به درمان بیشتری دارند خدمات ارائه خواهیم داد.

مقصودی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور هم در این مراسم گفت: در بخش تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۹۶ و ۹۷ توانستیم ۵۵ میلیارد ریال از طریق کارگروه شهرستان و استان وام به متقاضیان پرداخت کنیم که این امر سبب اشتغال ۹۷ نفر مقیم و ۷۴۹ نفر غیرمقیم شد.

وی گفت: در بخش اعتبارات صندوق توسعه ملی، توانستیم ۳۳ میلیارد ریال، در بخش روستایی و ۴۱ میلیارد ریال در بخش فراگیر از طریق سیستم بانکی به متقاضیان وام پرداخت کنیم.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور افزود: در سال ۹۷ در بخش کاریابی‌های تحت پوشش و هم از طریق آخرین گزارش سامانه رصد کشور در شهرستان نور، ۹۸۴ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن یک مرکز خدمات پرستاری در مازندران

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.