سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسویه حدود ۷۲ درصد غرامت‌های بخش کشاورزی و دامی

غرامت‌های تعیین شده برای بخش کشاورزی و دامی خراسان جنوبی در سال زراعی جاری حدود ۱۹ میلیارد تومان است که تاکنون ۷۲ درصد آن تسویه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،غنچه، مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان گفت: در سال زراعی جاری ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت در بخش‌های کشاورزی و دامی استان ثبت شده است که تا کنون ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن تسویه شده است.

وی افزود: ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از غرامت‌های امسال هنوز پرداخت نشده است که مربوط به بخش محصولات باغی است.

غنچه گفت: ۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان از این غرامت تسویه شده مربوط به بخش محصولات باغی، ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان بخش دام، ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان بخش زراعت، ۲۲۹ میلیون تومان بخش طیور و ۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مربوط به تنه درختان است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی افزود: این غرامت‌ها برای جبران خسارت وارده به ۵۶۰۰ هکتار از باغات، ۲۳۰۰ هکتار زمین‌های زراعی، ۱۲ هکتار ویژه تنه درختان، ۱۱۵۰۰ رأس دام و ۶۳۰۰۰ قطعه طیور، پرداخت شده است.

در سال زراعی ۹۷-۹۶، ۱۹ هزار هکتار از زمین‌های زراعی، ۲۲ هزار هکتار از باغها، ۱۶۰۰ هکتار برای تنه درختان و ۴۴ هزار هکتار از مراتع استان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند که این مقدار بیمه شده در مقایسه با سال زراعی ۹۶-۹۵ در بخش زراعی ۴۸ درصد، باغی ۲۵ درصد، تنه درختان ۳۶۴ درصد و مراتع ۱۰۱ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/ک

۱۹ میلیارد تومان غرامت‌های بخش کشاورزی و دامی خراسان جنوبی

برچسب ها: کشاورزی ، بیمه ، خسارت ، طیور ، زراعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.