سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

سرقت علائم ایمنی در جاده‌ها ۱۲ میلیارد ریال خسارت داشت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سرقت تابلو‌های مرتبط با علایم جاده‌ای در جاده‌های این استان امسال خسارت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای این اداره کل به همراه داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان علی خانقائی اظهار داشت: سرقت تابلو‌ها و علایم در جاده‌های سیستان و بلوچستان حرکتی ضد اخلاقی است که امنیت جانی مسافران را با خطر مواجه می‌کند.

 وی تاکید کرد: حفظ حریم راهها، نصب تابلو در مکان‌های مناسب، آشکارسازی نقاط پرتصادف و نصب سرعت گیر‌های مورد نیاز به خصوص در محور‌های منتهی به شهر‌ها از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای ایمنی راه هاست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده برای راهنمایی و هدایت رانندگان، با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی جانی مسافران نصب شده و سرقت آن‌ها ایمنی تردد را کاهش و احتمال بروز سوانح را افزایش می‌دهد.

وی افزود: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی جاده‌ها با وجود مشکلات اعتباری بر حسب وظیفه عملکردی سریعا علائم و تابلو‌ها را جایگزین می‌کند.

خانقائی با بیان اینکه علاوه بر برخورد قانونی، باید از طریق فرهنگ سازی برای جلوگیری از این عمل مجرمانه اقدام کرد گفت: علائم راهداری سرقت شده با قیمت‌های بسیار اندک خرید و فروش می‌شود در صورتی که این اداره کل باید برای خرید و نصب مجدد آن‌ها هزینه‌های سنگینی را از محل اعتبارات استانی و ملی متحمل شود.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده سرقت‌های اینچنینی می‌توانند مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند یا از طریق تماس با تلفن ۳۱۴۱ (با پیش شماره ۰۵۴) و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ موارد را گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

سرقت علائم ایمنی در جاده‌های سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.