به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان، علی خانقائی اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جادهای از دغدغههای اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل محسوب میشود.
وی تهیه اقلام مصرفی ناوگان نظیر لاستیک را یکی از دغدغههای مهم رانندگان حمل و نقل جادهای برشمرد و افزود: با توجه به نوسانات اخیر در قیمتها و شرایط ویژه اقتصادی، این اداره کل به منظور رفع مشکل رانندگان فعال این حوزه، برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز آنان را در دستور کار قرار داده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا از مرداد ماه امسال تاکنون سه هزار و ۷۸۷ حلقه لاستیک از طریق صدور همین تعداد حواله بین متقاضیان استان توزیع شد.
خانقائی با اشاره به روند نام نویسی برای دریافت حواله لاستیک گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری سیستان و بلوچستان میتوانند با مراجعه به صنوف خود و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای در شهرستانهای فاقد صنف برای دریافت لاستیک مورد نیاز ثبت نام کنند تا در صورت برخورداری از کارکرد مناسب و کارت هوشمند فعال ناوگان، حواله دریافت لاستیک برای آنان صادر شود.
وی افزود: هم اینک حدود شش هزار دستگاه کامیون و اتوبوس برون شهری در سیستان و بلوچستان فعال است که بیش از پنج هزار دستگاه آن به حمل و نقل باری اختصاص دارد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان تعداد رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جادهای این استان را دوازده هزار نفر ذکر کرد.
وی افزود: رانندگان حمل و نقل جادهای میتوانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/پ