سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه‌سازان مطرح کرد؛

طراحی غرفه ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ با طراحی فرهنگی و‌ تاریخی

جعفری‌زاده گفت: با استفاده از توان پیمانکاران و نخبگان داخلی و با درنظر گرفتن موضوعات فرهنگی، تاریخی و ملی غرفه مناسبی برای ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر جعفری‌زاده، رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه‌سازان در حاشیه دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی گفت: برای سال آینده باید با تعامل میان‌سازمانی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد. ظرفیت‌هایی در پسابرجام برای کشور ایجاد شده است که می‌توان آن را ادامه داد و نقش مجموعه نمایشگاه در این میان بسیار مهم است.

جعفری‌زاده افزود: در وضع کنونی کشور که نیاز به ارتباط بیشتر با کشور‌های دیگر وجود دارد، فعالان صنعت نمایشگاهی می‌توانند به تسهیل فرآیند توسعه صادرات در کشور کمک کنند و به این منظور می‌توانند از حداقل ظرفیت و پتانسیل‌هایی که در کشور‌های منطقه وجود دارد، بهره گیرند و در کنار صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ایفای نقش کنند.


بیشتر بخوانید: صنعت نمایشگاهی ابزار‌ی برای توسعه و مبادلات تجاری 


رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه‌سازان در خصوص سامانه اخذ مجوز آماده‌سازی گفت: بسیاری از موضوع‌های فنی در این سامانه قابل رسیدگی در اسرع وقت است و طرح از مشارکت‌کننده به نمایشگاه می‌رسد و با کنترل‌هایی که وجود دارد، وضع بسیارمطلوبی را ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: ایجاد شورای راهبردی نمایشگاه یکی از ابتکارعمل‌های مدیریت جدید است و انجمن غرفه‌سازان قرار است در این شورا ایفای نقش کند و به نظر می‌رسد که در وضع فعلی همه اجزای نمایشگاه باید از حداقل فرصت‌ها بهترین بهره‌برداری‌ها را داشته باشند.

جعفری‌زاده با اشاره به در پیش‌رو بودن اکسپوی ۲۰۲۰ گفت: انجمن غرفه‌سازان اعلام آمادگی کرده است تا از نخبگان غرفه‌سازی در ایجاد طرح اکسپوی ۲۰۲۰ استفاده کند و با استفاده از توان پیمانکاران داخلی و با درنظر گرفتن موضوعات فرهنگی، تاریخی و ملی غرفه مناسبی برای ایران در اکسپوی ۲۰۲۰ ایجاد شود.

عضویت انجمن غرفه سازان در IFES

رئیس هیئت مدیره انجمن غرفه‌سازان گفت: انجمن غرفه سازان به عنوان نخستین انجمن فعال در زمینه خدمات نمایشگاهی از خاورمیانه و دومین انجمن از آسیا، به عضویت اتحادیه بین‌المللی خدمات نمایشگاهی و رویداد‌ها (IFES) پذیرفته شد و در کنار انجمن‌هایی از کشور‌های فرانسه، آمریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه و کره جنوبی قرار گرفت. اتحادیه IFES به عنوان شریک رسمی UFI، معتبرترین تشکل جهانی در زمینه خدمات نمایشگاهی است که در حال حاضر بیش از ۳۸۰ عضو از سراسر جهان داشته و به عنوان مرجعی تأثیرگذار در این عرصه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.