سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح فراهان؛

پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور در استان مرکزی پیشرفت خوبی دارد

اسلامی: پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور در استان مرکزی پیشرفت خوبی دارد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی جاده فراهان  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور که از ۱۳۴ کیلومتر از طول استان مرکزی را طی کنند الحمدالله پیشرفت خوبی دارد.

اسلامی افزود: قطعه میانی این راه‌ها وضعیت خوبی دارد و با پیشرفت ۷۸ درصدی به گونه‌ای است که انشاءلله در سال آینده به افتتاح می‌رسند و قطعه آغازین آن که از اراک شروع می‌شود و مهمترین بخش آن نقطه تقاطع کمربندی اراک است آغاز شده و انشالله با سرعت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: جاده فعلی که تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی درآن قرار دارد یکی از تقاطع‌های پر حادثه بوده و ایمنی ایجاب می‌کرده که تقاطع غیر همسطح داشته باشیم که با تلاش همکاران داشتند این پل احداث شد و امروز به بهره برداری رسید.

ابراز امیدواری وزیر راه برای اتمام ادامه مسیر فرمهین خنجین

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با این ۱۰ کیلومتری که امروز افتتاح شد مسیر اراک _. فرمهین منهای چهار و نیم کیلومتر کامل شد و امیدوار هستیم که ادامه مسیر هم بعد از فرمهین به سمت خنجین که در دست مطالعه و از مطالبات مردم است ان شاء لله زودتر به اتمام برسد.

وی بیان کرد: با جمع بندی مواردی که دیشب و دیروز مشاهده کردیم در بحث شهرستان‌های کمیجان، ساوه، زرندیه و خنداب هم محور‌های داخل شبکه‌ای شهرستانی یکی از خواسته‌های مردم است و باید بهبود پیدا کند که بخشی توسط پیمانکار‌ها در دست احداث است و بخشی هم مطالعاتشان به‌زودی آغاز می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: راه حلی که امروز جمع بندی کردیم این است که با این روند و با توجه به محدودیتی که درمنابع داریم باکمک استاندار و نماینده‌ها که در بحث راه‌ها اهتمام ویژه دارند بتوانیم یک کار مشارکتی را برای سرعت بخشیدن به بهسازی راه‌های استان بخصوص شبکه داخلی انجام بدهیم.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۹:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
دشواری نداریم