سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی کاله مازندران مقابل خاتم اردکان

تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم جوان و جویای نام والیبال کاله مازندران تنها نماینده این استان شمالی در لیگ برتر والیبال در بین ۱۳ تیم لیگ رده ششم را کسب کرده و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

این تیم نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

کاله ست‎های دوم، سوم و پنجم این دیدار خارج خانه را با امتیاز ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۰ به سود خود خاتمه دادند، ولی تیم پرمهره و میزبان خاتم اردکان تنها توانست ست‌های اول و چهارم را با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ از آن خود کند .

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیمی میزبان است که در جدول رده بالاتری را به خود اختصاص داده باشد و در مجموع سه بازی تیمی که دو پیروزی را از آن خود کند به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف را شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین قابت‌ها، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد تشکیل می‌دهند که نبرد‌های سختی را طی روز‌های آینده در پیش دارند.

کاله مازندران یکشنبه پنجم اسفند ماه میزبان خاتم اردکان است.

انتهای پیام/آ

کاله مازندران مقابل خاتم اردکان پیروز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.