سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین

از مصاف تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری تا حضور کاراته کا‌های قزوینی در تیم‌های ملی رده‌های سنی

اخبار ورزشی از بسکتبال، والیبال، ورزش همگانی، کبدی، پرورش اندام و کاراته را در روز پنجشنبه ۲ اسفندماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه شاهد خبر‌هایی، از  برگزاری جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش،نایب قهرمانی تیم اقبال قزوین در مرحله سوم لیگ برتر کبدی بانوان،درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های رده‌های سنی،تیم بسکتبال شهرداری قزوین در رقابت‌های نیمه نهایی لیگ یک بسکتبال مردان به میدان می‌رود،تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین میزبان رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک باشگاه‌های کشور و مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان برگزار شد، هستید.

جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش برگزار شد

این جشنواره به مناسبت روز زن و در رشته‌های طناب زنی، بسکتبال، دارت، بدمینتون و بازی‌های بومی و محلی به میزبانی سالن پاسارگاد قزوین برگزار شد.

تیم‌های این رقابت‌ها ۳ نفره و شامل مادربزرگ، مادر و دختران می‌شود و تیم‌های برتر به رقابت‌های قهرمانی استان اعزام می‌شوند.

نایب قهرمانی تیم اقبال قزوین در مرحله سوم لیگ برتر کبدی بانوان

در پایان مرحله سوم لیگ برتر کبدی بانوان، تیم اقبال قزوین با سه برد و یک باخت بعد از تیم آداک تهران در جایگاه دوم ایستاد.

لیگ برتر کبدی بانوان طی چهار مرحله با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود.

درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های رده‌های سنی

در پایان مرحله آخرانتخابی تیم ملی کاراته جوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مالزی، لیلابرجعلی از قزوین در دسته ۵۹ کیلوگرم به قهرمانی دست یافت و امیرحسین بیگدلی هم در وزن منهای ۷۶ کیلوم قهرمان شد.

در رقابت‌های رده سنی نوجوانان معراج محمدی در دسته منهای ۵۷ کیلوگرم به قهرمانی دست یافت و به عضویت تیم ملی رقابت‌های آسیایی در آمد.

تهران میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی بود.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در رقابت‌های نیمه نهایی لیگ یک بسکتبال مردان به میدان می‌رود

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دسته اول گروه شمال، تیم شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر نبوغ اراک صف آرایی می‌کند.

این بازی فردا ساعت ۱۶ در اراک برگزار می‌شود.

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین میزبان رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک باشگاه‌های کشور

این مسابقات با شرکت تیم‌های وارنا شهر باران گیلان، اکسون تهران، شهرداری قزوین، مدرن مشهد، درخشان مهاباد، شهرداری ارومیه، باریچ اسانس کاشان و نفت آغاجاری برگزار می‌شود.

مرحله نهایی لیگ یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور از فردا تا ۸ اسفند در سالن بعثت قزوین پیگیری خواهد شد.

مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان برگزار شد

رقابتهای پرورش اندام جام فجر در سه بخش بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک برگزار شد.

در بادی بیلدینگ جوانان و بزرگسالان تیم‌های انرژی آریایی ب. و آریا الف. قهرمان شدند و مجتبی نژاد قنبری قهرمان قهرمانان شد.

در بادی کلاسیک انرژی آریایی قهرمان شد و حسن وحیدی مهر عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرد و در بخش فیزیک هم باشگاه توکلی قهرمان و مهرداد محمدی قهرمان قهرمانان شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۲۵ تیم به میزبانی سالن شهید بابایی برگزار شد.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.