سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش آنتن‌دهی در مشهد با تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: پوشش آنتن‌دهی در مشهد با تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: پروژه ساماندهی دکل‌های مخابراتی، پروژه‌ای چهارساله است تا مشهد هم از نظر فضای بصری وضعیت مناسبی داشته باشند و هم پوشش آنتن‌دهی در شهر تقویت شود.

وی افزود: در این پروژه حدود ۳۵۰ دکل تجمیع و زیبا‌سازی خواهد شد که قابلیت جوابگویی به هر ۳ اپراتور تلفن همراه را دارد و تاکنون ۵۰ دکل نصب شده است و ۵۰ دکل دیگر در دست احداث است.

رجائیان اظهار داشت: یکی از مسائل موجود این است که جابه‌جایی دکل‌ها در منازل شهروندان بعد از اتمام قرارداد، اختلال‌هایی در آنتن‌دهی به وجود می‌آورد، ولی دکل‌های تجمیعی دائمی خواهند بود.

وی با بیان اینکه نصب این دکل‌ها مشکل سطح شهر را از نظر آنتن‌دهی رفع خواهد کرد، ادامه داد: جو روانی در بین مردم وجود دارد که نگران تشعشعات این دکل‌ها هستند که این مهم روند ساماندهی را کند می‌کند.

رجائیان در خصوص تعداد دستگاه‌های BTS خاطرنشان کرد: اگر برروی هرکدام از دکل‌های تجمیعی، تجهیزات هر ۳ اپراتور تلفن همراه نصب گردد حدود ۱۰۵۰ دستگاه BTS مخابرات خواهیم داشت که کل شهر را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: براساس مجوز‌های صادر شده، اپراتور‌های تلفن همراه می‌توانند تا زمان اتمام پروژه ساماندهی، دکل‌های موقت و مستقل نصب کنند تا مشکل آنتن‌دهی شهروندان در شهر رفع گردد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

۳۵۰ دکل تجمیع و زیبا‌سازی خواهد شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.