سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت کمیته امداد نجف‌آباد از ۱۵ هزار مددجوی تحت پوشش

رئیس کمیته امداد نجف‌آباد گفت:در این شهرستان ۷ هزار و ۹۷۲ خانواده معادل ۱۵ هزار و ۲۳۱ نفر مددجوی تحت پوشش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون ابراهیمی رئیس کمیته امداد نجف‌آباد در جمع خبرنگاران، نجف‌آباد را به‌عنوان دارنده بیشترین افراد تحت پوشش کمیته امداد و یتیم در استان اصفهان برشمرد و ابراز داشت: در این شهرستان ۷ هزار و ۹۷۲ خانواده معادل ۱۵ هزار و ۲۳۱ نفر مددجوی تحت پوشش هستند که به‌طور میانگین ماهیانه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نجف‌آباد افزود: یکی از اهداف و خدمات کمیته امداد امام با استفاده از آموزش و تسهیلات این مرکز ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش است تا در صورت توانمند شدن مددجو به‌ مرور زمان از خدمات کمیته امداد برای این افراد کاسته شود.

وی تصریح کرد: طی سال جاری اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان پیش‌بینی شده که از این میزان تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان تأمین‌شده که برای ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی، تسهیلات پرداخت‌شده است؛ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات مخصوص اشتغال‌زایی در روستا‌ها است که طی آن پرداخت وام قرض‌الحسنه به میزان ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان از طریق ثبت‌نام در سامانه کارا در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی با توجه به معافیت بیمه سهم کارفرما در صورت اشتغال مددجوی تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: شرکت‌ها، افراد حقیقی یا حقوقی که از افراد تحت پوشش کمیته امداد در مشاغل خود استفاده و او را بیمه کنند و حقوق و مزایای وی را طبق اداره کار پرداخت کنند تا ۲ سال از پرداخت حق بیمه کارفرما معاف خواهند شد و همچنین از تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به ازای هر فرد شاغل استفاده نمایند.

رئیس کمیته امداد ابراز کرد: تمامی درآمد کمیته امداد نجف‌آباد در شهرستان و برای افراد تحت پوشش آن هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان به سایر مناطق استان یا حتی کشور ارسال نمی‌شود، این مخارج شامل ساخت یا خرید مسکن، درمان، تهیه جهیزیه و امور فرهنگی خانواده‌های زیر نظر کمیته است.

ابراهیمی افزود: در آستانه سال نو و جشن نیکوکاری در مدارس و پایگاه‌های سطح شهر پاکت‌هایی با پیام نیکوکاری و گزارش عملکرد ۱۱ ماهه کمیته امداد نجف‌آباد توزیع خواهد شد. در همین راستا اقلامی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود در اولویت اول به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و سپس با هماهنگی به سایر مدارس که دانش‌آموز نیازمند دارند داده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس کمیته امداد به‌فرمان امام خمینی (ره) برنامه و نمایشگاهی از دستاورد‌ها تولیدات مددجویان کمیته امداد در محل کانون فرهنگی برگزار خواهد شد.   

 
انتهای پیام/م 
 
 

پرداخت تسهیلات اشتغال  به مددجویان کمیته امداد نجف آباد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
اسماعیل القاسی بابااحمدی
۰۸:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام پیامکی به این منظور روی گوشی من آمده
متأسفانه هرچه تماس میگیریم کسی جواب گو نیست خواهشمند هستم نسبت به این درخواست اقدام نمایید
فرشته بهارلویی
۱۸:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تحت حمایت قرار بگیرم به مدت دوسال ونیم شوهرم متواری شده با یک فرزند ۴ ساله ن سر پناهی دارم ن بیمه ای ن حقوقی ن کسی رو دارم حمایتم کنه