سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیته امداد امام خمینی سلماس خبر داد؛

افزایش تعامل اردو‌های جهادی دانشجویی با کمیته امداد شهرستان سلماس

مهدی خضرلو گفت: کمیته امداد شهرستان سلماس در راستای کمک به نیازمندان همکاری و تعامل خود را با اردو‌های جهادی دانشجویی این شهرستان افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهدی خضرلو رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس در جلسه تعامل گروه‌های جهادی دانشجویان شهرستان سلماس با کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی دانشجویی کمک بسزایی در پیشبرد طرح‌های فرهنگی و عمرانی کمیته امداد می‌تواند داشته باشد.

 وی افزود: عمده فعالیت کمیته امداد کمک به نیازمندان و محرومین جامعه است و این مساله با مشارکت مردمی و خیرین نیکوکار این شهرستان مثمرثمرتر خواهد بود و یکی از اقشاری که می‌تواند در این زمینه فعالیت گسترده و خوبی از خود نشان دهد دانشجویانی هستند که با نیت خیر در اردو‌های جهادی به کمک نیازمندان می‌شتابند.

خضرلو تصریح کرد: با تمام این اوصاف می‌توان با استفاده از اقشار توانمند جامعه و فرهنگ سازیِ کمک به نیازمندان، به طرق مختلفی با پیامد‌های حاصل از معضلات بیکاری و فقر مبارزه کرد و یکی از این اقشار که دارای انرژی جسمی و فکری و ایده پردازی‌های مفید می‌توانند داشته باشند، دانشجویان و علم آموزان جامعه، علی الخصوص آن‌هایی که دارای روحیه جهادی و نیکوکاری هستند.

وی گفت: یکی از فعالیت‌های امدادی کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان تحت پوشش این نهاد، احداث و ترمیم مسکن مددجویی بوده که اقدامات متعددی در این زمینه در شهرستان سلماس انجام پذیرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت که می‌توان با مشارکت اردو‌های جهادی دانشجویی هزینه‌های این فعالیت‌های عمرانی را پایین آورد.

وی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و علمی کمیته امداد نیز افزود: با استفاده از ظرفیت فرهنگی و علمی دانشجویان می‌توان با ایجاد کلاس‌های آموزشی و درسی، گام اساسی در تقویت بنیه علم آموزی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد برداشت و چندین مورد نیز در همین راستا عملی شده است.

در پایان از سوی دانشجویان حاضر در جلسه پیشنهاد‌هایی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی که می‌توانند با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس همکاری و مساعدت‌های لازم را داشته باشند مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مورد استقبال رییس کمیته امداد این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/پ

فعالیت چشمگیر اردوهای جهادی در سلماس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.