سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش علمداران عاشورایی در ارومیه

همایش علمداران عاشورایی نکوداشت رزمندگان روحانی آذربایجان غربی با حضور نمایندگان، ولی فقیه در دو استان آذربایجان غربی و شرقی و روحانیون رزمنده در سالن برق ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در  همایش علمداران عاشورایی با اشاره به فضیلت مجاهدان فی سبیل ا... در نزد پروردگار تبارک و تعالی گفت: در روز قیامت خون شهدا با مرکب و مداد علما قیاس می‌شود و مرکب علما سنگین‌تر از خون شهداست و روحانیون مبارز نیز با هر دو فضیلت رزمنده و عالم بودن مطمئنا در جایگاه رفیع تری خواهند بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم با اشاره به این که وجب به وجب خطه شهید پرور آذربایجان غربی شاهد حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام است گفت: روحانیون هم در کنار رزمندگان اسلام در دوره‌های مختلف دوشادوش مردم انقلابی رشادت‌های بسیاری انجام داده اند و بیش از ۴۳۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس کشور تاییدی بر این مدعاست.
 
حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: آذربایجان غربی ۴۰۰ روحانی رزمنده دوران دفاع مقدس و ۸۷ شهید روحانی دارد و کتابی نیز برای معرفی این شهدا و رزمندگان گرانقدر نوشته می‌شود.
 
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نقش آفرینان اصلی گام دوم انقلاب را جوانان نامیده اند و بر انقلابی ماندن و اصل تغییر ناپذیری مبانی امام خمینی ره تاکید داشتند.
 
همچنین در این مراسم از برخی از روحانیون رزمنده استان نیز تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/م

همایش علمداران عاشورایی در ارومیه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.