سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش کمتر از حد انتظار دو بازی Tomb Raider و Just Cause 4

دو عنوان Tomb Raider و Just Cause 4 به دلیل داستان ضعیف نتوانستند نظر طرفداران را جلب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix یکی از شرکت‌های ژاپنی بوده که از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را در حوزه بازی‌های رایانه‌ای آغاز کرده است. این شرکت در چند ماه اخیر ۲ بازی جدید خود با نام‌های Just Cause 4 و Shadow of Tomb Raider را برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر منتشر کرده که فروش آن‌ها پایین‌تر از حد انتظار کمپانی بوده است.

بازی Just Cause 4 جدیدترین بازی از سری پرطرفدار Just Cause است که در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. این بازی در شهری خیالی با نام Solis، واقع در آمریکای جنوبی، جریان خواهد داشت. ریکو رودریگز با یک گروه شبه نظامی با نام Black Hand درگیر خواهد شد که توسط زنی به نام گابریلا فرماندهی می‌شود و هدف بازیکن پاسخ به سوالات شخصیت اصلی بوده که درباره پدرش به وجود آمده است.

بازی Shadow of Tomb Raider جدیدترین بازی از سری محبوب Tomb Raider است که در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. این بازی در ادامه‌ نسخه قبلی خود و شهر خیالی Paititi جریان دارد که هدف بازیکن در آن جلوگیری از نابودی قوم مایان است.

مدیر عامل شرکت  Square Enix اعلام کرد: " ما نتوانستیم این بازی‌ها را به شیوه رمان گونه و داستانی بازسازی کنیم تا گیمر‌ها ترغیب شوند بازی‌ها را در کنار سایر بازی‌های مطرح خریداری کنند، همچنین وجود مشکلات متعدد گزارش شده توسط کاربران مانع از فروش پیش‌بینی شده این بازی‌ها شد. بازی Tomb Raider توانست در ماه سوم انتشارش فروش ۱۲/۴ میلیون نسخه‌ای داشته باشد، اما فروش بازی 4 Just Cause از همان ابتدای انتشار پایین‌تر از حد انتظار بود. این شرکت قصد دارد با انتشار بروزرسانی جدیدی عملکرد این دو عنوان را بهبود بخشد. همچنین ممکن است این شرکت بتواند با ساخت فرنچایز‌های وسترن طرفداران خود را بیش از پیش افزایش دهد. "


بیشتر بخوانید: ۱۰ بازی پر‌فروش این هفته (۳۰ بهمن ۹۷)


انتهای پیام/

شکست دو عنوان Tomb Raider و Just Cause 4 در بازار فروش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.