سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای توسعه منطقه بینالود است

استاندار خراسان رضوی گفت: ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای کمک به اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی در منطقه بینالود و ارتقا این منطقه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، در بازدید از منطقه بینالود گفت: شرکت‌های خودروسازی مجموعه‌های پولسازی هستند و در دنیا گردش مالی بالایی دارند ضمن آنکه ضریب اشتغال شان هم قابل توجه است.
 
وی افزود: شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه‌ای قرار گرفته که ظرفیت توسعه را دارند ضمن آنکه بخش مسکونی و امکان اسکان کارگران هم در شهر جدید بینالود در کنار این سایت قرار گرفته و هزینه‌های رفت و آمد کارگران را کاهش داده و به نوعی از هزینه‌های شرکت کاسته است.

وی تصریح کرد: از سویی این شرایط خود موجب ایجاد امنیت کارگران و ایجاد اشتغال پایداری در منطقه شده است.

رزم حسینی افزود: از سویی قرار گرفتن این منطقه در بخش احمد آباد که در نزدیکی مشهد است خود زمینه‌ای برای جلوگیری از مهاجرت و یا به عبارتی مهاجر پذیر شدن این منطقه و جذب بخشی از جمعیت سرریز مشهد است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت به صورت داوطلبانه پذیرفته معین اقتصادی بخش احمد آباد شود، افزود: در واقع این شرکت علاوه بر اشتغالی که خود ایجاد کرده از درآمد‌های و پول‌های خرد خانوار‌های منطقه و نیز گردش مالی که خود شرکت دارد می‌تواند ظرفیت‌های جدیدی را برای تولید و توسعه به روستا‌ها ببرد.

وی عنوان کرد: حتی در صورتی که امکان مونتاژ برخی قطعات در روستا‌ها باشد از این ظرفیت استفاده کنند یا ظرفیت جدیدی برای توسعه اقتصادی این منطقه تعریف شود و ما هم کمک می‌کنیم این اقدامات سریعتر انجام و طراحی‌های لازم صورت گیرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این شرکت دولتی پذیرفته به طرح مثلث توسعه اقتصادی که در راستای اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب است وارد شود، گفت: امید است با همت مردم منطقه و همراهی‌های آن‌ها شاهد توسعه این منطقه و بهبود معیشت مردم باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

شرکت‌های خودروسازی مجموعه‌های پولسازی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.