سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنبیه جنون آمیز کودک خردسال توسط مادرش! +فیلم

کودک ۶ ساله‌ای که تنها به خاطر یک حسادت کودکانه توسط مادرش به شکلی خطرناک و عجیب مورد تنبیه قرار گفته بود، به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۶ ساله‌ای که توسط مادرش در دمای زیر صفر درجه در جنگلی در روسیه رها شده بود، پیدا شد. این کودک در حالی که دستانش بسته بود و روی سرش یک کیسه پلاستیکی کشیده شده بود، یک شب تمام را در جنگل و در هوایی کشنده گذرانده بود.

پس از پیدا شدن این کودک، " نادژدا کولیکووا"، مادر ۳۳ ساله توسط پلیس بازداشت شد. این زن در بازجویی به پلیس گفت که برای تنبیه پسرش دست به این اقدام جنون آمیز زده است. شدت فشار طناب و همچنین کیسه پلاستیکی روی سر این کودک که هویتش " لو" اعلام شده به حدی بود که پلیس مجبور شد برای خارج کردن کودک به چاقو متوسل شود.

این پسر به مردی که او را در ۱۶ مایلی شمال کرملین پیدا کرده بود در شرح ماجرا گفت که مادرش سگ خانگی آن‌ها را بیشتر از او دوست دارد و هنگامی که او مادرش را تهدید کرد که سگش را خواهد کشت مادرش به این شکل او را مورد تنبیه قرار داد.

این راننده حیرت زده که نامش آندری جی " اعلام شده در این باره گفت: " من در حال رانندگی در اتوبان بودم که یک گونی که دو پا از آن بیرون بود مشاهده کردم. در ابتدا اصلا مشخص نبود که یک بچه باشد. من ماشینم را متوقف کردم و به عقب برگشتم. یک کیسه پلاستیکی، سر و دو دست این کودک را پوشانده بود. "

این کودک پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار دارد. بنا به گفته یک منبع پلیس مادر این کودک قرار است مورد آزمایشات روانی قرار گیرد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس روسیه در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

پیدا شدن کودک 6 ساله در دمای زیر صفر درجه در جنگل!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دانا
۱۰:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
بانوان امروزی لیاقت مادر شدن ندارند
مراقب باشیم