سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیابان‌های گردشگری در نوروز ایجاد می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح خیابان گردشگری به صورت آزمایشی در نوروز ۹۸ در شهر‌های گناوه، بوشهر وکنگان ایجاد می‌شود.

مهرداد ستوده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: این خیابان‌ها محلی برای عرضه صنایع دستی و محصولات استانی خواهند بود که پس از انتخاب، برای برگزای مراسم به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در نوروز ۹۷، رتبه سوم جذب گردشگر را داشت، بیان کرد: در سفر وزیر کشور به استان، طرح جامع توریسم ۲۰۲۲ رونمایی شد که برنامه‌ای جامع برای حوزه گردشگری روستایی، عشایری و شهری ترسیم کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اجرا طرح اقامتگاه‌های بوم گردی در روستا‌ها را موفق خواند و ادامه داد: ۲۴ روستای هدف گردشگری استان درتعطیلات چند روز گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشته‌اند که به طور حتم در تعطیلات نوروزی استقبال از این روستا‌ها بیشتر خواهد شد.

ستوده از ایجاد اقامتگاه‌های موقت با مشارکت شهرداری‌ها در نوروز خبر داد و افزود: اکنون در حال تامین نیازمندی‌های این اقامتگاه‌ها هستیم.

وی گفت: جلسه‌های کارگروه تسهیل سفر در طول سال در استانداری و فرمانداری‌ها تشکیل می‌شود و تلاش خواهیم کرد کاستی‌های نوروز گذشته، در نوروز آینده تکرار نشود.

انتهای پیام/ک

سه شهر استان بوشهر مجری طرح آزمایشی خیابان گردشگری هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.