استاندار بوشهر گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب ما، سواحل است و باید از این ظرفیت بهره‌وری بیشتری داشته باشیم.

به گردشگری ساحلی بیشتر توجه شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر افزود: شهرداران شهر‌های ساحلی امکانات تفریحی و گردشگری ساحلی را تا قبل از نوروز آماده کنند.

وی بیان کرد: در نوروز ۹۷ ما یکی از استان‌های خوب در جذب گردشگر بودیم و به نظر می‌رسد که سال ۹۸ نیز روند افزایش گردشگر ادامه خواهد داشت و باید امکانات را در حد این جمعیت آماده کنیم.

مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استانداری بوشهر نیز با اشاره به کم‌توجهی صورت گرفته به گردشگری دریایی از فرمانداران و شهرداران خواست طرح‌های گردشگری را تا اوایل اسفند تکمیل کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر هم گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که تعداد مسافران هر سال افزایش یافته است و بر همین اساس باید به فکر تامین امکانات رفاهی بیشتری برای گردشگران باشیم.

ارغوان مهدی زاده ادامه داد: این اداره کل در کنار همه شهرداری‌ها خواهد بود و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد تا فضای مطلوبی برای گردشگران فراهم سازد.

وی به تعیین ۲۴ روستای هدف گردشگری هم اشاره و عنوان کرد: به طور مستمر از این روستا‌ها بازدید می‌کنیم و در صدد هستیم که زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی بیشتر این روستا‌ها برای نوروز آماده شود.

انتهای پیام/ک

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری

برچسب ها: گردشگری ، بوم گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.