سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس کشور مطرح کرد؛

بودجه پیشنهادی سال آینده اورژانس به مجلس ارائه شد/ ۵ شناور عهده‌دار خدمات اورژانس دریایی

کولیوند گفت: تصویب بودجه پیشنهادی اورژانس سبب تامین تجهیزات مورد نیاز مردم و رفع هرگونه کمبود احتمالی در کشور است.

پیر‌حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما پیشنهاد‌های خود را در زمینه تخصیص بودجه سال آینده اورژانس به مجلس و وزارت بهداشت داده‌ایم و امیدواریم که بودجه پیشنهادی به تصویب برسد.
 
وی ادامه داد: اورژانس کشور ارگانی حساس است که تمام امکانات و تجهیزات آن باید به صورت دوره‌ای به روز رسانی شود تا کار ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران به وسیله پرسنل فوریت‌های پزشکی و اورژانس بیمارستانی در سطحی ایده‌آل انجام شود.

۵ شناور اورژانس دریایی ویژه خلیج فارس

رئیس اورژانس کشور درباره اورژانس دریایی گفت: در حال حاضر پنج  شناور برای اورژانس دریایی ویژه خلیج فارس در نظر گرفته شده و در آینده قصد داریم برای ارائه خدمات بهتر بهداشت درمانی به مردم، تعداد شناور‌ها را به هشت عدد افزایش دهیم.

وی گفت: در حال حاضر سه هزار پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و خوشبختانه پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در ایران مشغول ارائه خدمات بهداشت درمانی به مردم هستند.

کولیوند یادآوری کرد: امیدوارم با تصویب بودجه اورژانس، بتوانیم بدون دغدغه تجهیزات مورد نیاز فوریت‌های پزشکی و اورژانس بیمارستانی را تهیه کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.