سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳ نمایشگاه بین المللی بصورت همزمان در مشهد

نمایشگاه‌های محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم، شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین آلات و آرد، نان و غلات از اول اسفند کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد جواد محبی مدیر امور نمایشگاهی بین المللی مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه محصولات ارگانیک ومواد غذایی سالم گواهی شده با هدف ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی شرکت‌های داخلی و خارجی با توانمندی‌های تولید محصولات ارگانیک مواد غذایی سالم است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین آلات، آجیل و خشکبار و میوه‌های خشک ایجاد فرصتی است تا مشهدی‌ها در اشتغالزایی، تولید و سرمایه گذاری با قنادان و هنرمندان گرد هم آیند.

مدیر امور نمایشگاهی بین المللی مشهد گفت: آشنایی با تکنولوژی‌های روز برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، اعطای نمایندگی و عقد قرارداد فی مابین و فروش تجهیزات از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

محبی افزود: این ۳ نمایشگاه از اول اسفند به مدت ۵ روز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود، ۱۳۱ شرکت در این نمایشگاه‌ها حضور دارند و ساعت بازدید آن از ۱۶ تا ۲۲ هر روز می‌باشد.

انتهای پیام// ف.ح


مشهد میزبان ۳ نمایشگاه بین المللی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.