سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

تصاویر صف‌های طولانی عرضه گوشت با نرخ دولتی برنامه جنگ روانی است

استاندار کرمانشاه گفت : تصاویر صف‌های طولانی عرضه گوشت با نرخ دولتی به شکل مداوم در قالب برنامه جنگ روانی از شبکه‌های معاند پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان، گفت : کشور در شرایط تحریم‌های دشوار اقتصادی قرار دارد، ولی هنر این است که بتوانیم بر این بحران مدیریت کنیم، مدیریت در بحران هزینه بسیار سنگینی است.

وی گفت : ملت بزرگ ایران روز ۲۲ بهمن از همه اقشار از زن و بچه گرفته تا پیر و جوان؛ همه به شکل گسترده در یک هوای بارانی و برفی آمدند و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

وی با اشاره به عرضه گوشت قرمز در بازار مصرف، متذکر شد: در زمینه عرضه گوشت با نرخ دولتی باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که کرامت این مردم شریف و بزرگوار در این صف‌های طولانی آسیب نبیند.

بازوند افزود: تصاویر این صف‌ها به شکل مداوم در قالب برنامه جنگ روانی از شبکه‌های معاند پخش می‌شود.

وی گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که دولت به‌شکلی ویژه آن‌ها را مورد حمایت قرار داده تا در شرایط فعلی دچار مشکل نشوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه کمیته امداد و بهزیستی باید امکانات لازم برای توزیع مناسب سهمیه گوشت قرمز و مرغ دولتی را میان مددجویان زیر پوشش خویش را فراهم کنند.

بازوند افزود: همچنین گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی در اختیار تعاونی‌های کارگری مجموعه‌های مختلف مانند آموزش و پرورش، کارخانجات، شهرداری و دیگر مجموعه‌های زحمتکش قرار گیرد تا میان اعضای آن توزیع شود.

وی گفت: با توزیع مناسب این اقلام ضروری میان اقشار ضعیف و زحمتکش، بی‌گمان این صف‌ها بسیار برچیده خواهد شد و کرامت مردم هم حفظ می‌شود.

بازوند ادامه داد: کمیته‌های تامین و توزیع که در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار استان فعالیت می‌کنند به شکل روزانه نیاز‌های خود را اعلام کند و مدیریت ارشد استان نیز فورا، برای تامین این نیاز‌ها اقدام می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

کشور در شرایط تحریم‌های دشوار اقتصادی قرار دارد

 

برچسب ها: تسهیلات ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.