سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر شهید مدافع وطن یونس امیری در بروجن

پیکر شهید یونس امیری از شهدای حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان، در بروجن تشییع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پیکر پاک شهید مدافع وطن یونس امیری از شهدای حادثه تروریستی زاهدان، صبح امروز دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ و با حضور پرشور اقشار مردم ولایتمدار و شهیدپرور، مسئولان، و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان، از سالن فرهنگی سپاه تا میدان شهید ناغانی شهر بروجن تشییع شد.
 
پیکر این شهید والامقام، سپس برای تشییع به شهر فرادنبه منتقل گردید که در پایان، در زادگاهش روستای دهنو به خاک سپرده می‌شود.

پیکر شهید امیری، در پایان پس از حضور در حرم مطهر حضرت امامزاده علی ابن احمد (ع) در زادگاهش روستای دهنو، از مسجد امام حسین (ع) تا گلزار شهدای این روستا تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

شهید یونس امیری فرزند غلامرضا، متولد سال ۱۳۶۲ در روستای دهنو شهرستان بروجن و عضو لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سپاه اصفهان، یکی از ۲۷ شهید حادثه تروریستی هفته گذشته در استان سیستان بلوچستان می‌باشد.

از این شهید مدافع وطن، یک فرزند دختر یک و نیم ساله، به یادگار مانده است.
 
روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان بروجن، در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

گفتنی است: در حمله انتحاری عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ گروهک تروریستی جیش الظلم در جاده خاش به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و با استفاده از یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره، به اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که در حال بازگشت از مأموریت مرزبانی بودند، ۲۷ تن از پاسداران لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان شهید و ۱۳ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/خ

شهید مدافع وطن در بروجن تشییع شد

برچسب ها: شهدا ، حوادث ، تروریستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.