سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تامین مسکن محرومان در فارس

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طرح تامین مسکن محرومان با اولویت شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در فارس اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین ذوالقدر معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و با توجه به دستورالعمل ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس تامین مسکن محرومان با اولویت شهر‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت و اولویت بندی گروه‌های هدف و معرفی افراد واجد شرایط با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انعقاد قرارداد واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسئولیت ساخت، اجرا و نظارت با توجه به مفاد ۲ بند ب ماده ۵۹ قانون برنامه ششم توسعه بر عهده آن نهاد است.

ذوالقدر ادامه داد: طرح اقدام ملی از طرح‌های مناسب و موثر برای تامین مسکن محرومان و نیازمندان بوده که بر اساس آن سازمان ملی زمین و مسکن اراضی مسکونی مورد نیاز طرح را در قالب زمین ارزان قیمت با بهای دولتی تامین می‌کند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: امسال در قالب تامین ۴۷۶ واحد مسکونی این اداره کل تامین زمین و انعقاد قرارداد با بنیاد مسکن استان فارس انجام شد که با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح اقدام ملی تامین زمین و انعقاد قرارداد واگذاری برای ساخت مسکن ویژه محرومان در استان فارس رشد چشمگیری داشته است.
انتهای پیام/ت

اجرایی شدن طرح تامین مسکن محرومان در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.