به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان،مدیرعامل شرکت
آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یکی از رویکردهای مهم شرکت آبفای استان زنجان پاسخگویی به مردم و پیگیری مطالبات آنان میباشد که در این راستا مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به بیش از ۱۰۳ هزار تماس مردمی شامل تماسهای مستقیم و تماس با سامانه طی سال جاری پاسخ داده است.
علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: تکنسینهای مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان ماهانه بیش از ۷ هزار مورد تماس مستقیم مشترکین را پاسخ داده و پیگیری میکنند.
وی افزود: تعدادکل
حوادث آب استان در سال جاری بیش از ۹ هزار مورد بوده است که ۴ هزار مورد از این حوادث در شهر زنجان، بیش از هزار و ۶۰۰ مورد در شهر ابهر و ۹۹۰ مورد نیز در شهر خرمدره اتفاق افتاده است.
جزء قاسمی خاطرنشان ساخت: کمترین حوادث آب در بین ۲۱ شهر استان نیز مربوط به شهر دندی با ۱۰ مورد حادثه میباشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: مردم در تماسهای خود با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان موضوعاتی همچون قطعی آب، اعلام شکستگی، مسائل مربوط به آب بهاء، خرید انشعاب، خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره و افت فشار را مطرح میکنند که در این میان اعلام شکستگی بیشترین موضوع تماس را به خود اختصاص میدهد.
جزء قاسمی گفت: اخذ پیشنهادات مردم و انجام نظر سنجی از آنان دیگر اقدام مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که طی آن در خصوص میزان رضایت مردم از عملکرد مجموعه شرکت آبفا و میزان رضایت آنان از زمان سپری شده جهت رسیدگی به رفع حوادث پرسش میشود.
این مسئول از ارائه خدمتی جدید در سامانه تلفنی ۱۲۲ آبفای استان زنجان نیز خبر داده و گفت: مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان از این پس میتوانند شکایات خود را نیز در این سامانه اعلام و به ثبت رسانند.
گفتنی است؛ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان (مپرا) با شماره تماس سه رقمی ۱۲۲ و خدماتی متنوع به عنوان یکی از پلهای ارتباطی شرکت آبفای استان زنجان با مشترکین محسوب میشود.
انتهای پیام/ن
حوادث آب استان زنجان در سال جاری بیش از ۹ هزار مورد بوده است