سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان در گیلان

طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان به صورت آزمایشی در رشت، لنگرود و شفت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح نماد شناسایی دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی و ارائه آموزش و راهکار حل مشکلات با هدف کمک به کادر آموزشی مدارس و اولیاء دانش آموزان در ۳ شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح از سال ۹۴ در کشور افزود: طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان ۲ سال است که در شهرستان‌های رشت و شفت و از امسال در لنگرود در دست اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح نماد تا سال ۱۴۰۰ در همه مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: گام نخست اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش و در کنار آن بر عهده بهزیستی است.

جهان آرای با اشاره به متفاوت بودن نوع و میزان بزه و آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف و مدارس دخترانه و پسرانه گفت: در اجرای طرح نماد دانش آموزان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، راهکار‌های مقابله با آن‌ها و همچنین مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی آموزش می‌بینند.

وی بازه زمانی اجرای طرح نماد را هم زمان با سال تحصیلی دانش آموزان اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح لازم است دانش آموزان، اولیاء آن‌ها و کادر آموزشی مدارس برای آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و راه مقابله با آن‌ها در ۱۰ جلسه آموزشی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان پارسال در ۱۲ مدرسه در رشت و شفت اجرا می‌شد، تصریح کرد: این طرح امسال در ۱۲۸ مدرسه شهرستان‌های رشت، لنگرود و شفت در دست اجراست.

انتهای پیام/ع

اجرای آزمایشی طرح نماد در ۳ شهرستان گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.