سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط مسئولان با اقشار مردم گسترش یابد

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار گسترش ارتباط بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اقشار مردم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری استان، با اشاره به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت گسترش ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی با اقشار مردم تأکید کرد.

وی از مسئولان و مدیران استانی خواست؛ به صورت ویژه با جوانان، معتمدان، نخبگان و اقشار مرتبط با دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و فعالان مجازی ارتباط مستمر داشته باشند و تور‌هایی برای معرفی دستاورد‌های حوزه خود برای آنان برگزار کنند.

عباسی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادارات را بعد از ساعت اداری تعطیل نکنند، بلکه با اقشار مختلف مردم در خارج از ساعت اداری دیدار و گفتگو، و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی خطاب به مدیران گفت: برخی از کار‌ها مانند افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه چهارمحال و بختیاری به آسانی به دست نیامده، بلکه تلاش بسیاری برای آن شده است که تحقق افزایش این اعتبارات برای مردم تبیین شود.

عباسی افزود: تزریق نگرانی به جامعه باعث سرخوردگی و ناامیدی مردم می‎شود و کاستی‎ها در خدمت رسانی به مردم باید رفع گردد.

وی با اشاره به برخی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی اضافه کرد: گاهی گفته می‎شود برخی از مدیران با خودروی دولتی و بدون مرخصی به کار‌های شخصی خود می‎پردازند که بایستی برای انجام این امور مرخصی بگیرند و با خودروی شخصی سفر کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به برخی از مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‎شود واکنش نشان دهند و پاسخگوی دستگاه اجرایی خود در این فضا باشند.

عباسی، همدلی را نیاز مدیران و همه دستگاه‌های حاکمیتی برای خدمت رسانی به مردم بیان کرد و گفت: تقویت فضای گفتگو با همه اقشار و گروه‌های مردمی جهت تبیین دستاورد‌ها و رفع کمبود‌ها یک ضرورت است.

وی افزود: کسانی که به بیان کاستی‌ها و مشکلات می‎پردازند، به تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام نیز اشاره داشته باشند.

عباسی همچنین بر تشکیل ستاد تسهیلات سفر برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‎تر به مسافران نوروزی در هر شهرستان و زیبایی و پاکسازی محیط زیست اطراف و ورودی‌های شهر‌ها تأکید کرد.

وی اضافه کرد: کمیسیون تنظیم بازار هم برای روز‌های پایانی سال تشکیل و با احتکار و گرانفروشی به شدت مبارزه شود.

عباسی تأکید کرد: مردم بدانند مسئولان در کنار آن‌ها هستند و درخصوص تأمین کالا‌های اساسی، جای هیچ‎گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.