یک هزار و ۴۰۰ پایگاه هلال احمر در طرح امداد و نجات زمستانی در کشور فعال می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، از فعالیت یک هزار و ۴۰۰ پایگاه ثابت، سیار و موقت در طرح امداد و نجات زمستانی در سراسر کشور خبر داد.

وی گفت: ۵۵۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کشور فعال است که تعداد این پایگاه‌ها در طرح‌های زمستانی، نوروزی و تابستانی، حدود سه برابر افزایش پیدا می‌کند.

فتحی افزود: ارتقای نشاط و سلامت مردم حین سفر، افزایش امنیت و آگاهی مسافران در زمان بروز سوانح از طریق توصیه‌های ایمنی و آموزش‌های چند رسانه‌ای، و افزایش سرعت امدادرسانی و کاهش آسیب‌های جانی در سوانح مختلف از جمله ترافیکی، از اهداف اجرای طرح‌های امداد و نجات هلال احمر است.

وی همچنین گفت: طرح آمایش سرزمینی پایگاه‌های امداد و نجات کشور بر اساس ارزیابی حوادث و سوانح رخ داده و خطرپذیری مناطق مختلف در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای سرکشی از پایگاه‎های طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر و بررسی پیشنهاد ایجاد ۷ پایگاه جاده‎ای جدید، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ن

طرح آمایش سرزمینی پایگاه‌های امداد و نجات اجرا می‌شود

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار