سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج شگفت انگیز بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی +S10 منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی +S10 به نتایج شگفت انگیزی در چند بنچمارک دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است سه عضو از خانواده گلکسی S10 خبرهای زیادی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده‌اند. این دستگاه‌ها عضو جدیدترین خانواده پرچمدار سامسونگ هستند. این بار خبر دیگری از یکی از اعضای این خانواده یعنی گلکسی +S10 منتشر شده است که توضیحات بیشتری درباره این دستگاه در اختیار ما قرار می‌دهد.

اوایل هفته  اطلاعات مشخصات نهایی سه گانه جذاب خانواده گلکسی S10 را دریافت شد. همان طور که از مشخصات پیدا است بهترین عضو این خانواده سامسونگ گلکسی +S10 است. این گوشی با داشتن ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی توانسته نتایج خیره کننده در چند آزمایش بنچمارک به دست آورد. دو سایت AnTuTu و Geekbench هر دو نتایج یک دستگاه با کد SM-G975F را منتشر کردند، گلکسی +S10 با این کد در دنیای گوشی‌ها شناخته می‌شود. نتایج به دست آمده توسط این گوشی بسیار بالاتر از یک گوشی هوشمند اندرویدی بود.

عملکرد تک هسته‌ای این دستگاه حدود ۲۰ درصد بالاتر از نتیجه +Galaxy S9 در یک سال پیش است. همچنین هسته‌های چندگانه به طور پیوسته بیش از ۹۰۰۰ پیشرفت کرده‌اند. این نتیجه در بنچمارکی که بر روی عملکرد دستگاه تمرکز دارد، تنها با تراشه پردازنده Kirin 980 قابل دست یابی است.

نمره نهایی ۳۲۶۱۸۵ AnTuTu شامل نتایج آزمایش CPU، GPU، رابط کاربری و تست‌های حافظه است. در اوایل ماه این شرکت آزمایش بنچمارک ۱۰ سریع‌ گوشی اندرویدی برتر را معرفی کرد. nubia Red Magic Mars با بیش از ۳۲۰۰۰۰ امتیاز بسیار جلوتر از هر دستگاه دیگری بود. هنگامی که این گوشی در تاریخ ۲۰ فوریه رونمایی شود گزینه‌های دیگری جایگزین آن خواهند شد. در ادامه نتایج بنچمارک گوشی گلکسی +S10 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

نتیجه بنچمارک گوشی گلکسی +S10

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.