سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور گراهام: آمريکا به دنبال متحدانی برای حضور در سوريه و تامین امنیت نیروهای کُرد است

سناتور لیندسی گراهام اعلام کرد آمریکا به دنبال متحدانی است که قدم پیش گذاشته و به ثبات منطقه کمک کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از ­دیفنس نیوز، سناتور لیندسی گراهام در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد آمریکا تا زمان اعلام شکست داعش و عقب‌نشینی نیروهایش از سوریه به دنبال متحدانی است که قدم پیش گذاشته و به ثبات منطقه کمک کنند.

گراهام در جمع سران جهان در این کنفرانس گفت: ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به نزد برخی از شما در این اتاق می‌آید و از شما می‌خواهد با اعزام نیرو برای ثبات منطقه پس از نابودی داعش مشارکت کنید.

گراهام حضور مشترک نظامی برای ایجاد منطقه‌ای امن جهت محافظت از نیرو‌های کُرد تحت حمایت آمریکا در سوریه در برابر ترکیه، نظارت بر فعالیت مجدد داعش و ایجاد فرصت برای روند صلح سوریه در ژنو را خواستار شد.

وی اطلاعیه اخیر ترامپ را تکرار کرد مبنی بر اینکه داعش هنوز به طور کامل شکست نخورده و تنها دو کیلومتر و یک شهر را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۶:۱۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
هی لیندسی گراهام : یانکی خودتی به قول ما ایرانیان ... خودتی و هیئت حاکمه آمریکا ( چه جمهوریخواه و چه دموکرات ) شما واقعاً بدنبال امنیت کردهای سوریه هستید؟!؟! یا بدنبال یک متحد که با استفاده ابزاری از این بدبختها و به بهانه تروریستهای داعشی دنبال این هستید که 40تن طلای مسروقه از جیب ملت سوریه و عتیقه های آثار باستانی این کشور را پوشش بدهید و خارج کنید؟؟؟؟هی لیندسی گراهام هنوز فکر میکنی افکار عمومی دنیا مانند تفکرات سرخپوستی و رنگین پوستان بومی قبل از اشغال قاره آمریکاست و با این بومیان ساده تیرو کمان بدست طرف هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟