سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی: بازی کردن در زمین ورزشگاه شهر قدس بسیار کار دشواری بود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی کردن در زمین ورزشگاه شهر قدس بسیار کار دشواری بود و خداراشکرمی کنم که در نهایت توانستیم بازی را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قربانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال پیکان در مورد این دیدار گفت: بازی کردن در زمین ورزشگاه شهر قدس بسیار کار دشواری بود و خداروشکرمی کنم که در نهایت توانستیم بازی را ببریم.

او در مورد مدتی که از لیگ ایران دور بود گفت: مدتی در لیگ اسلواکی بازی کردم و گل نیز به ثمر رساندم و فکر می‌کنم آنجا خیلی برایم تجربه خوبی بود و در آینده بیشتر به من کمک خواهد کرد.

قربانی در مورد اینکه فکر می‌کند سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: همه برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد، بازی به بازی در حال پیش رفتن هستیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسیم.

قربانی در پاسخ این سوال خبرنگار که تیم استقلال امروز به تیم تراکتورسازی باخت به عنوان یک استقلالی سابق چه نظری در مورد این موضوع دارد گفت: استقلالی بودم، اما الان در تیم سپاهان حضور دارم  تمام تلاشم را برای این تیم خواهم کرد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: 

شفر:دژاگه باید اخراج می‌شد/ از عملکرد تیمم راضی هستم، ولی شانس نداشتیم/ بعد از بازی داور از ما عذر‌خواهی کرد

کرانچار: باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند/ درصدد برگزاری ۲ بازی دوستانه هستیم

پیروزی خانگی تبریزی‌ها برابر استقلال/ سپاهان به صدر بازگشت/ شاگردان کریمی از شکست گریختند + فیلم و حاشیه‌ها


انتهای پیام/

صحبت های قربانی بعد از پیروزی مقابل پیکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.