سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی پروژه تعریض و ارتقا به راه اصلی محور اشنویه -ارومیه و بهسازی محور اشنویه -نقده

با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، پروژه تعریض و ارتقا به راه اصلی محور اشنویه -ارومیه و بهسازی محور اشنویه -نقده کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در مراسم کلنگ زنی پروژه تعریض و ارتقا به راه اصلی محور اشنویه -ارومیه و بهسازی محور اشنویه -نقده گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت افزایش شاخص‌های برخورداری جمعیت شهری و روستایی از خدمات زیربنایی است.

آرامون افزود: در همین راستا و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری و افزایش ظرفیت ترانزیت کالا‌ها از طریق مرز‌های زمینی در استان و نیز کاهش آمار حوادث رانندگی در جاده‌های مواصلاتی استان، بهسازی و ارتقا درجه کیفی راه‌های استان بویژه جاده‌های منتهی به مرز‌ها بطور جدی در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:: این پروژه‌ها آرمان بزرگی برای مردم نقده است و نقش بسزایی در محرومیت زدایی و افزایش مراودات و رفت و آمد مردم منطقه با مرکز استان و سایر شهرستان‌های همجوار خواهد داشت.

عبدالکریم حسین زاده افزود: امید است با تامین بودجه این پروژه در موعد مقرر و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرای این پروژه‌ها در کمتر از زمان پیشبینی شده باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز ضمن معرفی پروژه‌های کلنگ زنی محور‌های مواصلاتی شهرستان اشنویه گفت: تعریض محور ارتباطی اشنویه به ارومیه حد فاصل کیلومتر ۳۰ تا ۵۰ بطول ۲۰ کیلومتر با اعتبار بیش از ۱۶۱ میلیارد ریال در مدت زمان ۲۴ ماه شمسی و عملیات تعریض محور نقده به اشنویه حد فاصل کیلومتر ۶ تا ۱۶ بطول ۱۰ کیلومتر با اعتبار افزون بر ۴۲ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه شمسی انجام خواهد شد.

ارسلان شکری افزود: بهسازی و تعریض محور‌های مواصلاتی بخصوص محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر‌ها و پایانه‌های مرزی نقش بسزایی در امنیت و ایمنی ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای خواهد داشت که این امر جزو اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

 

انتهای پیام/م

 

تعریض محور اشنویه -ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.