مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان به بزرگراه تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل‌راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در غرفه خبرنگاران در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب گفت:۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در سطح استان داریم و بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های های استان نیز در حال تبدیل شدن به بزرگراه است.

مدیرکل‌راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود:ساختمان پایانه مسافربری مرز سرو با صرف ۲۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

وی ادامه داد:هم اکنون تمام ۳ هزار روستای آذربایجان غربی دارای راه است که طول آن بالغ بر ۸ هزار کیلومتر است که در این بین ۴ هزار کیلومتر آن آسفالت شده است و ۱۵۰۰ کیلومتر از محور‌های آسفالت نشده نیز جاده شوسه است که دارای ابنیه، زیرسازی و پل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود:پل میانگذر دریاچه ارومیه یکی از دستآوردهای مهم این اداره کل است.

شکری افزود: در جهت تعاملات و همکاری‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با پلیس راه استان پروژه احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه آذربایجان غربی نیز جز یکی از پروژه‌های کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال جنب دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه (سایت ۳) احداث خواهد شد.

 

در حال تکمیل/م

 

نشست خبری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.