سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف کود شیمیای قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ازسوی ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر دپوی یک محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 
وی عنوان کرد: مأموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۷۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قاچاق کشف شد.
 
وی ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه مالک این محموله شناسایی و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجعق قضائی شد.
 
سرهنگ جعفری نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد:قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
 

کشف دپوی یک محموله کالای خارجی قاچاق در خمینی شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.