سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از هفته آینده صورت مي‌گيرد؛

افزايش تسهيلات مقاوم‌سازي اماكن روستايي از 100 به 125 ميليون ريال

از هفته آینده پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی از 100 میلیون ریال به 125میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرمانداري ماكو، مهديان معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از چند روستای شهرستان ماکو اعلام كرد: برای بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی 100 میلیون ریال به روستائیان پرداخت می شد که امسال بر اساس مصوبه هیات دولت این میزان به 125 میلیون ریال افزایش یافته است و از هفته آینده به بانکها ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: امسال برای بازسازی و مقاوم سازی اماکن مسکونی روستایی در کشور 11هزار میلیارد تومان به مردم تسهیلات پرداخت شده است و از ابتدای برنامه چهارم توسعه در کشور هرسال 200 هزار واحد مسکونی روستایی بهسازی و مقاوم سازی می شود.
معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن تصريح كرد: از سال گذشته 400 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی می شود و از آغاز اجرای این طرح تاکنون امیلیون 100 هزار واحد مسکونی روستایی به اتمام رسیده است.
مهدیان گفت:  بنا داریم برای جلو گیری از خسارتهای احتمالی ناشی از حواث غیر مترقبه تا پایان برنامه پنجم توسعه بهسازی و مقاوم سازی اماکن مسکونی را در کشور به اتمام برسانیم .
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی کشور و فرماندار شهرستان ماکو از آخرین وضعیت طرحهای بهسازی و مقاوم سازی روستا های ماکو و بازرگان بازدید کردند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.