سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

باید از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس استفاده کنیم

قائم مقام آستان قدس رضوی گفت:رویکرد تمدن سازی را با جدیت و پشتکار دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید رضا فاطمی امین شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس که در اداره مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: آستان قدس رضوی از جمله نهاد‌های مهم و تاثیرگذار کشور است که اعتبار و امکانات لازم برای پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت در دهه پنجم انقلاب را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی در حوزه‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی بهره کافی را ببریم و رویکرد تمدن سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنیم.

سید نظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته با تدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی، تجمیع و هم افزایی فعالیت‌های رسانه‌ای این مجموعه فرهنگی از جمله موسسه فرهنگی قدس در قالب معاونت ارتباطات و رسانه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد:خوشبختانه در یک سال گذسته تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات ساختاری وتحولات محتوایی در این موسسه رقم خورد. همچنین در زمینه ورود به عرصه‌های جدید اطلاع رسانی و تهیه و تولید محتوای مناسب و در خور شان روزنامه آستان قدس رضوی با استفاده از طرفیت جوانان و نخبگان انقلابی مشهد اقدامات خوبی صورت گرفته است که ادامه خواهد یافت.

در پایان این مراسم رضا خوراکیان به عنوان مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس معرفی شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آستان قدس رضوی رویکرد تمدن سازی را با قوت دنبال می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.